Categorii

Pentru a vă facilita cumpărăturile, am pregătit o listă cu cele mai frecvente întrebări adresate de utilizatori atunci când aleg și comandă produse din magazinul online IVET.RO.

  • Trebuie să mă înregistrez pentru a plasa o comandă?
    Nu, nu trebuie să vă înregistrați. În cazul în care decideți să faceți acest lucru, veți face cumpărături mai confortabil, veți putea urmări starea comenzilor plasate, precum și a primi informații despre cele mai recente oferte și promoții ale noastre.
  • Care sunt modalitățile prin care pot plasa o comandă?
    Puteți plasa o comandă pe site-ul nostru web, prin telefon sau prin e-mail.
  • De ce informații am nevoie pentru a plasa o comandă la telefon?
    Pentru a plasa o comandă fără înregistrare, aveți nevoie de: nume și prenume, adresa exactă de livrare, telefon de contact și e-mail. Desigur, nu uitați să notați denumirea și mărimea produsului pe care l-ați ales.
  • Care sunt termenii de livrare?
    Timpul standard de livrare este de – trei zile lucrătoare pentru produsele marcate cu simbolul „72 de ore” pe imagine, iar atunci când comandați produsul, trebuie să acordați atenție dacă dimensiunea selectată este marcată cu „72H”. Produsele din categoria „72 de ore” sunt expediate în 72 de ore de la procesare. Restul produselor au un termen de livrare intre 7 si 30 de zile, intrucat o mare parte dintre ele sunt comandate de la producatori in functie de cererea individuala a clientului. Pentru comoditatea clienților, au fost create categoriile LIVRARE 72 ORE și LICHIDARE TOTALĂ pentru produsele care pot fi expediate imediat. Când plasați o comandă și toate produsele din ea sunt disponibile, vă vom trimite comanda imediat (în cursul zilei lucrătoare). Nu te vom contacta pentru confirmarea comenzii. Când plasați o comandă și doar unele dintre produsele din ea sunt disponibile, vi le vom trimite cu o taxă de livrare proporțională și ramburs la livrare în funcție de valoarea articolelor. Realizarea partiala a comenzii nu modifica in nici un fel valoarea totala a costurilor de transport. Dacă nu doriți ca comanda dumneavoastră să fie procesată în etape, înainte de a o finaliza, adăugați un comentariu în câmpul „Instrucțiuni client”. Fiecare transport livrat are o perioadă de retur de 14 zile calendaristice de la data primirii. Veți primi informații pe e-mailul pe care l-ați lăsat că comanda a fost trimisă. Când plasați o comandă și nu aveți niciun produs disponibil pentru aceasta, comanda este acceptată, pentru care vă informăm doar prin e-mail, fără un apel telefonic.
  • Cu ce companie de curierat are loc livrarea?
    Magazinul online IVET.RO folosește serviciile de curierat ale companiei „euShipments”.
  • Care este costul serviciului de curierat?
    Prețul de livrare depinde de greutatea produselor comandate și de destinația (adresa) la care trebuie trimise. După ce vă completați adresa pe pagina de finalizare a comenzii, costul de expediere este calculat automat și îl puteți vedea.
  • Aveți un magazin unde vă pot încerca articolele?
    Nu, IVET.RO este un magazin care își oferă produsele doar online. Puteți face cumpărături prin comandă prin internet sau printr-un apel telefonic.
  • Pot achiziționa produsul ales de mine personal de la biroul IVET.RO?
    Nu, nu este posibil deoarece stocul este separat de departamentul de administrare. Momentan IVET.RO funcționează doar cu servicii de curierat.
  • Livrați produse în străinătate?
    Livrarea în orice punct din Europa este posibilă, dar prețul serviciului va fi conform tarifului companiei de curierat respective pentru țara selectată.
  • Cum să navighezi corect cu dimensiunile?
    Pe fiecare pagină de produs veți găsi un link către un tabel cu mărimi orientativ pentru tipul de articol specific. Înainte de a alege o mărime, este foarte important să vă măsurați măsurătorile individuale, ținând cont de înălțimea dvs. Acordați o atenție deosebită setului de lenjerie intimă (sutien, chiloți, corset), cosmetică. În cele mai multe cazuri, puteți alege dimensiunea fundului. În câmpul „Instrucțiuni speciale” din pagina de finalizare a comenzii (unde vă completați adresa), vă puteți nota notele suplimentare despre comandă. Dacă aveți întrebări și aveți nevoie de sfaturi, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la următorul număr de telefon: +40312295238.
  • Pot schimba un produs achiziționat?
    Dacă nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat, îl puteți schimba sau returna în termen de 14 zile, singura condiție fiind ca achiziția să nu fie deteriorată și să nu aibă mirosuri secundare. Pentru mai multe informații, citiți termenii Returnare și înlocuire.
  • Pot returna/schimb costume de baie, lenjerie, cămăși de noapte și șosete?
    Toate articolele de ciorapi, lenjerie de corp (chiloți, sutiene, corsete, boxeri, top - body), costume de baie, cămași de noapte, bijuterii, protecții de pantofi,parfumuri și cosmetica nu pot fi returnate sau schimbate! Sumele pentru aceste produse nu sunt rambursabile.
  • De ce am nevoie pentru a face o reclamație?
    Vă rugăm să ne contactați la tel. +40312295238 sau să ne scrieți la e-mail: [email protected]
  • Ce este necesar pentru a schimba/a returna un produs?
    Trebuie să descărcați formularul de schimb situat pe pagina Retur și schimb . Formularul completat și produsul achiziționat trebuie trimise înapoi prin curier în termen de 14 zile de la primirea expedierii la adresa:Destinatar: IVETSHOP InOut Trade, Romania, Oraș.Giurgiu , cod poștal 080569 , Strada. "Drumul Serei " Nr. 9, Telefon: 004 0737 502 233 /telefonul este doar pentru finalizarea AWB/
  • Cine este responsabil pentru costurile de curierat în cazul unei reclamații sau al înlocuirii unui produs achiziționat?
    Costurile pentru un transport returnat către magazinul online IVET.RO sunt pe cheltuiala clientului, cu excepția cazurilor în care clientul are motive pentru o reclamație.
  • Cum se face rambursarea sumei plătite pentru un produs returnat?
    Rambursarea sumelor plătite se face numai prin transfer bancar, cont PAYPAL sau PayU.
  • Este posibil ca culoarea produsului să difere de cea din fotografie și în realitate?
    Fotografiile care prezintă produsele cel mai bine reprezintă culorile acestora. IVET.RO nu este responsabil pentru reproducerea incorectă a culorilor din cauza setărilor individuale și a parametrilor tehnici ai sistemelor informatice utilizate pentru accesarea magazinului. Vă rugăm să permiteți o abatere de culoare de 1-2 tonuri din cauza diferitelor loturi produse.
  • Care este originea produselor care sunt disponibile în magazinul online IVET.RO?
    O mare parte din produsele oferite pe site sunt produse în Europa din țesături selectate, în concordanță cu tendințele modei actuale în acest moment.
  • Pot aduce modificări comenzii mele?
    Odată ce ați trimis solicitarea, aceasta este acceptată automat. Din acest motiv nu sunt de dorit modificări ale comenzii. Dacă corectarea este încă necesară, trebuie să ne contactați în cel mult 3 ore de la trimiterea cererii.
  • Pot anula o comandă?
    În cazul în care trebuie să anulați o comandă din motive legitime, vă rugăm să utilizați formularul de contact furnizat în acest scop („Informații despre comandă” pe pagina de contact). Vă rugăm să nu comandați articole pe care nu doriți să le cumpărați!!!
  • Pot să cumpăr diferite mărimi de top și costum de baie?
    Magazinul online IVET.RO nu oferă opțiunea de a schimba numerele celor două jumătăți ale costumelor sale de baie. Dacă aveți măsurători nestandard, vă rugăm să alegeți un costum de baie cu posibilitatea de a regla partea de sus sau de jos!
  • Există confidențialitatea informațiilor de înregistrare?
    Toate datele la înregistrarea pe site sunt prelucrate în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal și cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 din 27 aprilie 2016. protecția persoanelor fizice în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal și cu privire la libera circulație a acestor date (GDPR).
  • Cum pot găsi mai rapid produsul pe care îl caut?
    Pentru confortul dvs., am creat un motor intern de căutare și filtre, cu ajutorul cărora puteți găsi comod și ușor produsul pe care îl căutați după criterii predefinite (culoare sau dimensiune ). Căutarea este ușoară. Trebuie doar să scrieți în câmpul gol sub opțiunea „căutare” - nume, categorie, produs și alte cuvinte cheie, apoi apăsați butonul Enter sau lupa indicată. Veți găsi filtrele de produse pe fiecare pagină, în partea din stânga deasupra listei de produse, după ce faceți clic pe butonul „Filtrați după”.
  • Cum folosesc un cupon de reducere?
    După apăsarea butonului CUMPĂRĂ pe un produs, în pagina „Coș” (ivet.bg/cart.html), veți găsi o bifă „Aplicați cupon”. După marcarea bifa, va fi afișat câmpul de introducere a codului de reducere Introduceți codul și apăsați butonul „ADĂUGAȚI CUPON”.
  • Care este condiția ca eu să folosesc cuponul de reducere atunci când mă abonez la newsletter?
    Singura condiție pentru a utiliza un cupon de reducere este ca comanda dvs. să fie în valoare de cel puțin 200Lei.
  • De ce ar trebui să alegem magazinul online IVET.RO?
    IVET.RO este un site pentru achiziții online de modă. Scopul magazinului este de a oferi o gamă permanent actualizată și completată de produse care sunt în conformitate cu tendințele modei. Incercam sa satisfacem fiecare gust si orice dorinta, de la idei de cadouri anormale, diferite tipuri de accesorii, lenjerie seducatoare si sexy, o varietate de haine, pana la cele mai exclusiviste modele si croiuri impecabile. Și toate acestea, desigur, cu o calitate perfectă la cel mai bun preț.

Sus