Condiții generale
Termeni și condiții generale pentru cumpărarea și vânzarea de bunuri prin intermediul unui site de comerț electronic
I. Obiect
- Art. 1. Acești Termeni și Condiții sunt destinați să reglementeze relațiile dintre “DiLeSo LTD.”,UIC 207150613, denumită în continuare "FURNIZOR", și clienții denumiti în continuare, Consumatori (utilizatori) ai magazinului electronic www.ivet.ro denumit in continuare "MAGAZIN ELECTRONIC".
Acești termeni generali se aplică în mod egal utilizatorilor înregistrați și neînregistrați și constituie un acord legal care este obligatoriu între utilizatori și furnizor, și care este guvernat de legile în vigoare în Republica Bulgaria. Utilizarea site-ului va fi considerată ca fiind acordul utilizatorului cu acești Termeni de utilizare. Relațiile dintre parti sunt reglementate exclusiv de acești termeni și condiții de această politică de confidențialitate și alte condiții create, scrise, și publicate de Furnizor pe site-ul acestuia, care fac parte integrantă din Condițiile Generale.
Acești Termeni și Condiții Generale sunt conforme cu cerințele Legii privind protecția consumatorilor, Legea privind comerțul electronic (LCE) și alte reglementări în vigoare în Republica Bulgaria.
In cazul in care nu sunteți de acord cu Termenii și condițiile generale, va rugam sa nu utilizați magazinul online pentru a efectua achiziții. Aceste condiții pot fi actualizate sau modificate periodic, prin urmare, citiți cu atenție cele mai recente modificări înainte de fiecare achiziție.
II. DEFINITII
Client - orice persoana majora (care a implinit varsta de 18 ani) precum și orice minor (cu vârsta cuprinsă între 14 și 17 ani) care a primit anterior consimțământul din partea părintelui sau a altui reprezentant legal sau persoană juridică sau altă persoană juridicăindiferent de faptul ca este înregistrat pe site ca utilizator sau nu, utilizând site-ul Furnizorului în orice mod, inclusiv, dar fără a se limita la, vizualizarea, efectuarea de comenzi, cumpărarea, returnarea bunurilor etc.
Minorii (sub vârsta de 14 ani), adolescentii (sub vârsta de 18 ani) fără consimțământul prealabil al părintelui sau al altui reprezentant legal, precum și adulții care au împlinit vârsta de 18 ani fără capacitatea juridică necesară, nu au dreptul să utilizeze on-line - magazinul pentru semnarea contractelor pentru achiziționarea de bunuri.
Prin efectuarea unei comenzi de pe site, Utilizatorul declară că are vârsta legală (la vârsta de 18 ani) și că are capacitatea juridică corespunzătoare de a încheia tranzacții, respectiv - că este minor și că a obținut consimțământul prealabil din partea părintelui sau a altui reprezentant legal , pentru a încheia tranzacția respectiva.
Website / site-ul - o platformă virtuală de vânzare a produselor aflate pe domeniile ivet.bg, ivet.pl, ivet.eu, ivet.hu, ivet.ro sau ivet.hr, ivet.ba, ivet.sr, ivet.sk.
Profilul utilizatorului - o secțiune a site-ului formata dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite utilizatorului să trimită Comanda și care conține informații despre Utilizator.
Comanda - un document electronic care reprezintă un formular de comunicare între Furnizor și Utilizator, prin care Utilizatorul declară Furnizorului prin intermediul site-ului intenția de a cumpăra bunuri de pe site.
Bunuri și Servicii - orice obiect al contractului de vanzare-cumpărare de pe site.
Contract/Contract de vânzare-cumpărare - reprezintă contractul la distanță dintre Furnizor și Utilizator pentru cumpărarea și vânzarea de bunuri de pe site, parte integrală a cărora sunt Termenii și condițiile prezente pentru utilizarea site-ului. Acesta este orice contract încheiat pe baza unei propuneri a Furnizorului către Utilizator ca parte a unui sistem de vânzare a bunurilor, în cazul în care părțile nu sunt în contact fizic de la data ofertei până la încheierea contractului.
Buletinul - mijloace de informare periodică despre noutatile, reducerile și promoțiile oferite de Furnizor, trimise electronic prin e-mail, fără a angaja sau a da naștere răspunderii furnizorului pentru informațiile conținute în acesta.
Rambursare/returnare de suma - acțiunea din partea Furnizorului de a returna suma Utilizatorului ca urmare a anulării sau neexecutării unui contract de cumpărare sau de vânzare de pe site.
Specificații - Toate caracteristicile și / sau descrierile mărfurilor specificate în descrierea lor furnizate de producător.
Fișiere cookie - acestea sunt fișiere text salvate de pe site-ul web pe hard disk-ul utilizatorului și permit utilizatorului să recupereze informații despre utilizator care-l identifică și permit urmărirea acțiunilor lui, site-urile pe care le vizitează, hiperlegăturile , pe care le folosește, informațiile pe care le folosește și le scrie și altele.
Acțiuni rău intenționate - acțiuni sau inacțiuni, care încalcă etica pe Internet sau care cauzează daune persoanelor conectate la rețelele de Internet sau retele asociate, trimiterea de spam (informatii comerciale nesolicitate, spam, corespondență nedorită),blocarea sau incarcarea canalelor (Flood), obținerea accesului la resurse cu drepturi și parole străine, folosind defectele în sisteme in scopul beneficiilor personale sau pentru a obține informații (hack), efectua acțiuni care pot fi calificate drept spionaj industrial sau sabotaj, deteriorarea sau distrugerea sistemelor masive (crack), trimiterea de „cai troieni“ sau care cauzează instalarea de viruși sau sisteme de control de la distanță, perturba funcționarea normală a altor utilizatori ai Internetului și a rețelelor asociate, efectueaza orice acțiuni care ar putea fi clasificate ca o infractiune sau încălcare administrativă în conformitate cu legea bulgară sau cu alte legi aplicabile.
Evenimentul intamplator - neprevăzut la momentul încheierii contractului, circumstanta de natură extraordinară, care face imposibilă implementarea sa.
ІІI. DATE DESPRE LIVRARE
Art. 2. Informații în temeiul Legii comerțului electronic și Legii privind protecția consumatorilor:
Denumirea Furnizorului: DiLeSo LTD.
- Sediu social: Sofia 1231, Bulgaria, Vrabnitsa, 14 Baba Str.
- Sediul unde se desfasoara activitatea: Sofia 1231, Bulgaria, Vrabnitsa, 14 Baba Str.
- Adresa de corespondenta: Sofia 1231, Bulgaria, Vrabnitsa, 14 Baba Str., E-mail: [email protected], tel.: +359 0894 64 61 01
- CUI : UIC 207150613
- Nr. De inregistrare ca in scopuri de TVA in Republica Bulgaria: VAT BG207150613
- Organe de supraveghere:
Comisia pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal
Oras Sofia, bld. „Prof. Tsvetan Lazarov” № 2,
Tel.: +359 2 91 53 518,
Email: [email protected]
Site-ul Web: www.cpdp.bg
Comisia pentru protecția consumatorilor
Oras Sofia, Piata „ Petko P. Slaveikov“ №4А, еt.3, 4 si 6,
Tel.: +359 2 933 0565,
linii de asistență telefonică: 0700 111 22
Email: [email protected]
Site-ul Web: www.kzp.bg
IV. CARACTERISTICILE MAGAZINULUI ELECTRONIC
Art. 3. Magazinul Electronic este un magazin online disponibil la www.ivet.bg, prin care utilizatorii au posibilitatea de a încheia contracte de cumpărare și de vânzare a produselor oferite de Magazinul electronic, incluzând următoarele:
- Sa se inregistreze sis a creeze un cont;
- Sa Incheie contracte de cumparare si vanzare de bunuri oferite de Magazinul Electronic;
- Sa efectueze orice fel de plăți în legătură cu contractele încheiate cu Magazinul Electronic, în conformitate cu metodele de plată electronică suportate de Magazinul Electronic;
- Sa primeasca informatii despre produse noi oferite de Magazinul Electronic;
- Sa vizualizeze produsele, specificațiile acestora, prețurile și termenii de livrare.
Art. 4. Furnizorul publica pe adresa paginii electronice a magazinului Electronic urmatoarele informatii:
- o descriere a principalelor specificații și imagini ale fiecărui produs, specificate de producător;
- pret de vanzare, cu TVA inclusa precum si valoarea costurilor postale de transport, de curierat incluse in pretul produselor si legate de livrarea acestora;
- Informatii despre modul si conditiile de plata, livrare si indeplinire a conditiilor contractului;
- Dreptul consumatorului sa refuse contractual si conditiile, termenul si modul de utilizare a acestui drept, precum si conditiile in care produsele pot fi returnate cu exeptia cazurilor conform Legii privind protectia consumatorului;
- Perioada, in care ofertele si preturile raman in vigoare;
- Perioada minima a contractului – in cazul contractelor permanente sau temporare de livrare de produse sau servicii;
- Orice alta informative pe care Furnizorul este obligat sa o publice potrivit legislatiei bulgare sis a o ofere anticipat Consumatorului inainte ca acesta sa faca achizitia.
Art.5. (1) În baza contractului încheiat cu Utilizatorul pentru cumpărarea și vânzarea de bunuri, Furnizorul se obligă să livreze și să transfere proprietatea Utilizatorului asupra bunurilor pe care le-a selectat prin intermediul site-ului.
(2) Clienții plătesc o suma Furnizorului pentru bunurile livrate conform condițiilor stabilite de Magazinul Electronic și acești Termeni și condiții. Suma este cuantumul prețului anunțat de Furnizorul de servicii pe pagina de Internet a Magazinului Electronic
(3) Furnizorul livrează bunurile solicitate de către Clienți în termenii și condițiile stabilite de Furnizor pe pagina Magazinul Online și în conformitate cu Conditiile generale.
(4) Pretul de livrare se afiseaza separate de pretul produsului.
(5) Magazinul Electronic nu percepe nici un cost pentru utilizarea unui mijloc de comunicare pentru încheierea contractului la distanță.
V. UTILIZAREA MAGAZINULUI ELECTRONIC
Art. 6. (1) Pentru a putea utiliza MAGAZINUL ELECTRONIC pentru încheierea contractelor de cumpărare și vânzare de bunuri, Utilizatorul poate completa formularul electronic de înregistrare, aflat pe adresa de internet a magazinului online.
(2) Atunci când utilizează Site-ul, Utilizatorul declară că este familiarizat cu acești Termeni și Condiții, este de acord cu conținutul lor și se angajează să se conformeze necondiționat cu acestea.
(3) Înregistrarea in site este opțională pentru Utilizator. Nu este necesară înregistrarea obligatorie in site pentru a se achizitiona produse de la magazinul Electronic.
(3) Utilizatorul poate, în orice moment sa-si dea consimțământul pentru a primi buletine de știri și de a primi mesaje publicitare și informații promoționale prin e-mail, SMS și pe toate canalele electronice. În cazul în care utilizatorul nu dorește să primească buletine promoționale sau notificări pe cale electronică, acesta poate renunța în orice moment și poate informa furnizorul prin trimiterea unui e-mail la [email protected] cu tema Unsubscribe sau se poate dezabona personal dand click „aici“, plasat în dreapta jos, în orice Buletinul publicitar al magazinului online sau urmareste instrucțiunile pentru dezabonare de la mesaje.
(4) Când face cumpărături de la Magazinul ELECTRONIC, utilizatorul se angajează să furnizeze date exacte și actualizate. Utilizatorul se asigură că datele pe care le furnizează sunt adevărate, complete și exacte, iar după o eventuala modificare a acestora, le va actualiza în termen de 7 zile de la schimbarea lor.
(5) În cazul în care utilizatorul furnizează date incorecte sau nu reflectă modificări în termenul prevăzut în paragraful precedent, Furnizorul are dreptul să rezilieze contractul prin suspendarea imediată și fără notificare prealabilă a întreținerii și accesului Utilizatorului la profilul său.
(6) Înainte de a-și furniza datele, utilizatorul trebuie să citească Politica de protectie a datelor personale postată pe site în secțiunea Informații personale și să consimtă în mod expres ca datele personale să fie prelucrate în condițiile stabilite în aceasta.
(7) Utilizatorul poate corecta liber informațiile pe care le-a introdus în formularul de înregistrare.
(8) După înregistrarea pe site, Furnizorul confirmă înregistrarea făcută de Utilizator prin trimiterea unei scrisori la o adresă de e-mail specificată de Utilizator.
(9) Dacă un cont de utilizator utilizează o rețea de socializare sau un alt cont de rețea, o parte la acord este persoana care este proprietarul contului din rețeaua socială sau altă retea. În acest caz, Furnizorul are dreptul de a accesa datele necesare identificării Utilizatorului în rețeaua socială sau în altă rețea relevantă.
Art. 7. (1) Toate preturile afisate pe site sunt preturi care contin TVA
(2) Platile pot fi efectuate in leva bulgareasca. Euro, lei romanesti si kune croate.
(3) Preturile afisate sunt per bucata si nu au inclus costul de transport.
Art. 8. Reducerea pentru anumiti clienți nu este valabilă pentru produsele promoționale sau reduse.
Art. 9. (1) Bunurile comandate pentru cumpărare sunt livrate ambalate corespunzator și la adresei de livrare indicata de Utilizator.
(2) Mărfurile sunt predate la adresa de livrare a Utilizatorului sau către o terță persoana - reprezentant al Utilizatorului, care acceptă și confirmă primirea acestuia în numele Utilizatorului. La livrarea bunurilor, Utilizatorul sau persoana terță - un reprezentant al Utilizatorului, semnează documentele însoțitoare care servesc drept confirmare a livrării bunurilor.
(3) Dacă există o problemă cu un produs achiziționat, puteți contacta reprezentantul nostru la telefon: 0 31 229 52 38 sau la următorul e-mail: [email protected]. Când se constata un produs defect, Magazinul Electronic se angajează să îl înlocuiască iar costurile de transport și alte costuri de primire și de returnare a mărfurilor sunt suportate de Magazin. Reclamatiile pentru mărfurile deteriorate în timpul transportului sunt luate in considerate numai pe baza unui protocol de reclamatie făcuta în prezența unui agent curier.
(4) În cazul unei adrese incomplete, false sau incorecte și / sau al unui număr de telefon în momentul depunerii cererii, aceasta este considerata nevalabila și Furnizorul nu are obligația să execute.
(5) În cazul în care Utilizatorul nu se găsește în perioada de livrare la adresa specificată de acesta sau dacă nu există acces și condiții pentru livrarea mărfurilor în această perioadă, Furnizorul va fi scutit de obligația de a livra produsul solicitat. Utilizatorul își poate confirma dorința de a primi bunurile după expirarea perioadei de livrare în care nu a fost găsit la adresa, presupunând toate costurile de livrare. În acest caz, începe un nou termen de livrare din momentul confirmării conform propoziției anterioare.
VI. ETAPE TEHNICE PENTRU EXECUTAREA VÂNZĂRII MĂRFURILOR
Art. 10. (1) Achizitionarea de produse poate fi în limba bulgară, română, greacă sau croată.
(2) Comenzile de bunuri / mărfuri pot fi făcute de pe teritoriul Bulgariei, României, Greciei sau Croației, precum și din toate celelalte țări incluse în opțiunea de selectare in pagina de finalizare a comenzii.
(3) Utilizatorul achiziționează un produs oferit de Furnizor la adresa de e-mail a magazinului.
(4) Furnizorul se obligă să informeze Utilizatorul cu privire la toate detaliile, neregulile, bunurile indisponibile etc. prin mijloace electronice sau prin telefon la telefonul de contact furnizat de Utilizator.
(5) ) Se consideră că vânzarea a avut loc în momentul în care utilizatorul trece prin toate etapele de cumpărături de la Magazinul Electronic.
(6) Furnizorul livrează bunurile la adresa specificată de Utilizator și nu este responsabil dacă datele specificate de Utilizator sunt neadevărate sau înșelătoare.
Art. 11. (1) Consumatorii pot face o comanda de produs / produse de pe site prin înregistrarea într-un Magazin Electronic și crearea propriului profil.
(2) Furnizorul oferă posibilitatea de a se face o comandă de cumpărare / bunuri fără a se efectua o înregistrare. Posibitatea utilizatorului de a crea un cont este opțională,numai la alegerea Utilizatorului..
(3) Consumatorii fac cumpărături și vânzări de bunuri folosind magazinul online, urmând pașii următori:
Selectarea bunurilor din Magazinul Electronic, determinarea tipului și dimensiunii și confirmarea tipului și mărimii mărfurilor prin apăsarea butonului virtual "Adăugare în coș", care se afla in dreptul mărfurilor respective;
- Vizualizarea articolelor adăugate în coșul de cumpărături și confirmarea alegerii articolului anterior făcând clic pe butonul "Finalizare comandă";
- Adaugarea datelor necesare livrarii;
- Alegerea metodi de plata;
- Alegerea metodei de livrare a produsului;
- Acceptarea conditiilor magazinului;
- Confirmarea comenzii prin apasarea butonului virtual “Finalizare comanda”.
(4) Furnizorul permite utilizatorilor să se înregistreze pe site utilizând butonul electronic de conectare prin Facebook. În acest caz, acești Termeni și condiții generale, precum și Politica de confidențialitate descrise în secțiunea Datele cu caracter personal acoperă numai site-ul gestionat și deținut de Furnizor. Accesul dvs. la rețele sociale precum Facebook oferă înregistrarea separată și acceptarea termenilor și condițiilor acestora. Furnizorul nu este responsabil de protecția datelor dvs. personale atunci când acceptă acești termeni și condiții și în această privință trebuie să vă familiarizați cu termenii și condițiile generale ale site-ului respectiv.
- DREPTURILE SI OBLIGATIILE UTILIZATORULUI
Art. 12. (1) Utilizatorul are dreptul:
- să vizualizeze, să comande și să primească bunurile de la Magazinul Electronic în termenii și condițiile stabilite în Termeni și Condiții Generale;
- sa se intereseze de stadiul comenzii sale;
- are dreptul de a accesa Magazinul Electronic, prin respectarea condițiilor și cerințele de acces, cu excepția cazurilor exceptate de la controlul Furnizorului, forta majora, evenimente accidentale, probleme cu reteaua de Internetul global.
- la acces pentru modificarea datelor personale;
- la livrarea bunului / bunurilor solicitate la adresa de livrare indicată;
- În orice moment, sa solicite sa-i fie șters contul. În acest caz, ștergerea se efectuează numai după ce au fost executate toate livrarile de comenzi valide și plata tuturor costurilor inclusive a costurilor de livrare.
- să refuze să primească produsul / produsele comandate de el în conformitate cu cerințele legale ale Legii protecției consumatorului. Utilizatorul are dreptul în termen de 14 zile de la data primirii produselor sa le refuse fara motiv in baza contractului la distanta. Atunci când utilizatorul dorește să anuleze contractul, acesta va informa Furnizorul cu privire la decizia sa înainte de expirarea celor 14 zile. Utilizatorul și-a exercitat dreptul de refuz în cazul în care a trimis comerciantului un mesaj cu privire la exercitarea dreptului sau de refuz înainte de expirarea celor 14 de zile folosind Formular de returnare și înlocuire. Furnizorul poate oferi Utilizatorului opțiunea de a completa și de a transmite electronic un formular standard de refuz (returnare) prin intermediul site-ului www.ivet.ro.
- Formularul poate fi descărcat de pe site-ul Furnizorului. Sarcina de a demonstra exercitarea dreptului de a se retrage din contractul la distanță sau în afara spațiului comercial I se atribuie Utilizatorului.
- Exercitarea dreptului de refuz va duce la încetarea obligațiilor părților de a executa contractul la distanță.
- în termen de 14 zile de la data notificării deciziei utilizatorului de a se retrage din contract, Furnizorul va restitui sumele plătite de Utilizator pentru produs/produse. Pentru comenzile plasate pe teritoriul Bulgariei, sumele plătite sunt rambursate prin Paypal. În acest fel, Furnizorul rambursează sumele datorate în termen de 7 zile daca are un cont PAYPAL al utilizatorului. În termen de 14 zile maxim.
- În cazul unui contract de vânzare în care Furnizorul nu este cel care a propus să-si ceara singur Produsele, acesta poate să rețină plata sumelor Utilizatorului până la primirea bunurilor sau până când consumatorul dovedește că a trimis Produsul înapoi, oricare din ambele.
- Când Utilizatorul își exercită dreptul de a se retrage din contract și atunci când Furnizorul nu sa oferit să ridice el însuși bunurile, Utilizatorul trebuie să trimită sau să predea mărfurile înapoi Furnizorului sau unei persoane autorizate de acesta fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 14 zile de la data la care Utilizatorul a notificat Furnizorului decizia sa de retragere din contract.
- Utilizatorul plătește numai costurile directe de returnare a mărfurilor, cu excepția cazului în care Furnizorul a fost de acord să le plătească sau dacă Furnizorul nu l-a informat că, costul de returnare a bunurilor este plătit de Utilizator. Magazinul Electronic informează Clienții că, costul de returnare a bunurilor este întotdeauna plătit de Utilizatori. .
- Consumatorul este singurul responsabil pentru valoarea redusă a bunurilor cauzata de testarea acestora, cu excepția a ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și buna funcționare a acestora. Bunurile returnate trebuie să aiba fata comerciala nedeteriorata, nefolosite (produsul nu este purtat, spalat, călcat, rupt), curat, fără miros (cum ar fi creme, parfumuri sau fum de țigară) cu etichete. Bunurile trebuie protejate împotriva daunelor în timpul transportului și trebuie trimise la adresa furnizorului. Bunuri returnate cu defecte sau deteriorari cauzate in timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare, vor fi returnate clientului pe cheltuiala sa. Bunurile trebuie să fie însoțite de un formular de primire și de refuz. În cazul în care utilizatorul returnează un produs, acesta poate fi expediat printr-o companie de curierat la cererea sa, cu excepția postei bulgare. Returnarea articolelor, personal de către clienți, la adresa Furnizorului nu se acceptă. Numai cele expediate prin curier sunt acceptate. Informații suplimentare sunt descrise în secțiunea Returnare și înlocuire de pe site;
- Potrivit art. 57, al. 1, punctul 5 din LPC, dreptul de retragere a Utilizatorului din contractul la distanță sau din contractul negociat în afara spațiului comercial nu se aplică contractelor de furnizare a mărfurilor sigilate care au fost desigilate după livrare și nu pot fi returnate din motive legate de igiena sau protecția sănătății (toate tipurile de ciorapi, colanti, lenjerie intima (chiloți de orice tip, top-body), costume de baie, bijuterii, sutiene, protector pentru încălțăminte, corsete și parfumuri.
- La reclamatie atunci cand bunurile achiziționate nu sunt conforme cu contractul convenit între părțile contractului de vânzare. Discrepanța în acordul dintre părți consta in:
- defecte de productie ale produselor ;
- constatarea unor parti lipsa din produs;
- a fost expediat gresit un alt produs diferit de cel comandat;
- neconformitate la marime si /sau culoare- produs expediat care are o alta marime sau o alta ciuloare decat cel comandat;
Reclamatiile catre Furnizor se pot face la adresa de e-mail [email protected]. Perioada în care utilizatorii pot beneficia de returnare sau înlocuire este de 14 zile după primirea comenzii. Înainte ca, consumatorul să-și exercite dreptul de a trimite bunul / bunurile relevante furnizorului, trebuie sa contacteze mai întâi Reprezentantul magazinului. La depunerea reclamatiei, consumatorul poate solicita rambursarea sumei platite, inlocuirea bunurilor cu altele, corespunzatoare pretului convenit, reducere din pret sau repararea gratuita in conditiile si prin ordinul art. 133 și 114 din ANPC.
- Utilizatorul are dreptul de a înlocui un produs achiziționat cu un alt produs selectat din magazin cu conditia ca în Formularul de returnare și înlocuire trebuie să marcheze produsul pe care il doreste. Atunci când un client dorește să înlocuiască cu un alt produs mai scump decât cel pe care il returneaza, Ivet.bg deduce suma inițial plătită de catre client pentru produsul anterior și il informeaza cu privire la suma costului final. Produsul reclamat ce urmeaza sa fie returnat trebuie să aiba fata comerciala intacta, neutilizat (produsul nu este purtat, spălat, călcată, rupt) curat și fara mirosuri (cum ar fi creme, parfumuri sau fum de țigară), sis a aiba cu eticheta.
- Bunurile trebuie protejate împotriva deteriorarii în timpul transportului și trebuie trimise la adresa furnizorului. Produsele trebuie sa aibe atasate următoarele: Documentul de primire și formularul de reclamatie. Acest formular poate fi descărcat din secțiunea Returnare și Inlocuire aflata pe site.
- La schimbul de produse, costurile de transport sunt suportate de utilizator în ambele direcții, cu excepția cazului în care înlocuirea a fost cauzată de vina Magazinului Electronic. Returnarea produselor va fi întotdeauna suportata de către Utilizator, cu excepția cazurilor de reclamații pentru un produs defect sau a unui produs expediat în mod necorespunzător. Pentru a fi rambursat pe cheltuiala Magazinului Electronic, utilizatorul trebuie să contacteze reprezentantul nostru prin telefon sau prin intermediul formularului de contact Returnare si inlocuire pentru a evalua cazul si daca reclamația este justificata pentru a confirma returnarea produsului cu costuri suportate de noi
- În cazul în care Utilizatorul dorește să înlocuiască sau să returneze un produs, acest lucru poate fi realizat de către o companie de curierat la cererea sa, cu excepția postei bulgare. Returnarea produselor personal de catre client la adresa la adresa specificată a furnizorului nu sunt acceptate. Returnarile sunt acceptate numai expediate prin curier. După acceptarea bunurilor returnate, utilizatorul va fi informat prin e-mail cu privire la sosirea produsului returnat. La returnarea unui produs, rambursarea sumei datorate se efectueaza în decurs de 14 zile. Mărfurile a căror returnare catre Furnizor nu poate accepta ca urmare a nerespectării condițiilor de mai sus vor fi trimise înapoi utilizatorului pe contul sau său. Ciorapi, lenjerie intimă, costume de baie, top - body, bijuterii, sutiene, protector pentru încălțăminte , corsete și parfumuri nu se pot returna si nu se admit reclamatii.
- (2) Consumatorul are obligatia sa:
- Sa indice un telefon precis și valabil, adresa de livrare și adresa de poștală electronică pentru corespondenta;
- Sa achite valoarea comenzii potrivit pretului afisat pe sait;
- Sa achite costul de livrare, cu exceptia cazurilor cand acestea vor fi suportate de Furnizor;
- Sa respecte termenii și condițiile de reclamatii și ale cererilor de înlocuire a bunurilor comandate, a termenilor și condițiilor publicate pe site-ul de comerț electronic și declară că acesta este considerat obligat sa respecte acești termeni și condiții;
- Sa nu faca comenzi fictive sau sa dea alte infoarmatii false.
- Fiecare utilizator indiferent daca a facut sau nu o comanda este obligat sa:
- - să nu încalce și să respecte drepturile și libertățile cetățenilor în conformitate cu Constituția, legile Republicii Bulgaria și a instrumentelor internaționale la care este parte, regulile de moralitate, decență și etica pentru serviciile de Internet atunci când se utilizează serviciile oferite de site;
- să nu încalce drepturi și interese străine cu drepturi de proprietate sau nemateriale, absolute sau relative, cum ar fi drepturile de proprietate, drepturile de proprietate intelectuală etc.;
- să notifice imediat Furnizorul și autoritățile competente despre orice caz de încălcare comisă vizibila sau ascunsa, descoperit în utilizarea serviciilor furnizate; - sa nu încărce, trimita, transmite, distribuie sau sa utilizeze în nici un fel și să nu dezvăluie unor terțe persoane software-ul, programe de calculator, fișiere, aplicații sau alte materiale care conțin viruși de calculator, sisteme de calculator de control de la distanță neautorizate coduri sau materiale destinate să întrerupă, să împiedice, să denatureze sau să restricționeze funcționarea normală de hardware sau software a omputerului sau echipamentelor de telecomunicatii sau cu scopul de patrundere neautorizată sau accesul unor resurse străine și sau software;
- - să nu comită acțiuni rău intenționate.
- Dacă clientul refuză să accepte coletul care trebuia plătit la livrare, acesta este obligat să despăgubească proprietarul pentru daunele cauzate de neexecutarea contractului. În special, el este obligat să acopere pierderile furnizorului în valoare de costurile de livrare și manipulare a mărfii.
- Utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate pentru protejarea numelui de utilizator și a parolei sale, precum și pentru toate acțiunile efectuate de acesta sau de o terță parte prin utilizarea numelui său de utilizator și a parolei. Utilizatorul este obligat să notifice imediat Furnizorului și autoritățile de supraveghere relevante despre orice caz de acces neautorizat prin utilizarea numelui său de utilizator și a parolei și ori de câte ori există riscul unei astfel de utilizări;
- Utilizatorul va despăgubi Antreprenorul și orice terțe părți pentru orice daune și pierderi de profit, inclusiv toate costurile și honorariile pentru avocati suportate din cauza unor reclamații și / sau compensații plătite unor terțe părți în legătură cu site-uri web, hyperlink-uri materiale sau informații pe care utilizatorul le-a folosit, plasat pe serverul site-ului, le-a trimis, le-a distribuit, le-a pus la dispoziția unor terțe părți sau le-a pus la dispoziție prin intermediul site-ul magazinului online, prin încălcarea legii a acestor Termeni si conditii, bune maniere sau etica Internetului.
- DREPTURILE SI OBLIGATIILE FURNIZORULUI
Art. 13. (1) Furnizorul are dreptul:
- în orice moment, fără notificare către Utilizator, atunci când acesta din urmă utilizează Serviciile cu încălcarea acestor Termeni și condiții, precum și la apreciaerea Furnizorului, să anuleze, să suspende sau să modifice Serviciile furnizate;
- sa trimita buletine informative cu mesaje publicitare pentru primirea cărora utilizatorul s-a abonat;
- in anumite rubrici tematice poate sa asigure publicarea unor hyperlink-uri către alte site-uri web și resurse. Magazinul Electronic nu este răspunzător pentru niciun fel de daune și pierderi care au avut loc în legătură cu utilizarea, accesul sau autenticitatea acestor materiale și conținut. Utilizatorul își asumă întreaga responsabilitate pentru orice daune cauzate Furnizorului și terților ca urmare a utilizării sau accesării unor astfel de site-uri și resurse;
- are dreptul să colecteze și să utilizeze informații despre utilizatorii săi.
Informațiile din articolul precedent pot fi utilizate de Furnizor, cu excepția cazului în care există dezacord expres din partea Utilizatorului.
Magazinul Electronic colectează și utilizează informațiile pentru a executa comenzile și indeplini contractul, precum și pentru a îmbunătăți serviciile oferite. Toate scopurile pentru care furnizorul utilizează informațiile sunt în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal și a Regulamentului (UE) 2016/679 a Parlamentului European și a Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR), precum și bunele moravuri și etica internetului. Informații suplimentare sunt descrise în secțiunea Informații personale de pe site;
- Magazinul Electronic nu are obligația și posibilitatea obiectivă și nu controlează modul în care Utilizatorii utilizează Serviciile furnizate;
- Sa vinda toate bunurile, inclusiv cele în promoție / reducere până la epuizarea stocurilor, chiar dacă acest lucru nu este mentionat explicit pe site;
- Atunci cand utilizatorul nu respecta sau incalca obligațiile specificate în acești termeni si conditii generale, Furnizorul are dreptul imediat și fără notificare sa suspende accesul utilizatorului și unor terte personae la profilul sau său, și dreptul la despăgubiri pentru toate daunele și pierderile care sunt o consecință directă și imediată a neîndeplinirii de către Utilizator a obligațiilor care decurg din paragraful precedent. În aceste cazuri, Furnizorul are dreptul să se adreseze autorităților competente ale statului pentru stabilirea încălcării respective
- Nu este răspunzător de faptul că nu se oferă acces la magazin, precum și pentru prelucrarea necorespunzătoare sau intarziata a comenzilor de cumparare în situații care nu sunt controlate de acesta - cazuri de forță majoră, evenimente incidentale, probleme în rețeaua globală de Internet;
- are dreptul de a instala cookie-uri pe computerele Utilizatorilor . Prin utilizarea acestui site, sunteți de acord cu Politica noastră de cookie-uri. Furnizorul folosește cookie-urile pe baza articolului Art. 4a din Legea comerțului electronic (LCE). Cookie-urile nu stochează date personale prin care Magazinul Electronic vă poate identifica. Consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor poate fi revocat sau modificat în orice moment de setările browserului utilizat. Dacă doriti, puteți modifica browser-ul pentru a șterge cookie-urile, de a bloca în mod automat plasarea lor, dar poate limita funcționalitatea site-ului. Mai multe informații sunt descrise în secțiunea Politica cookie-urilor.
(2) Furnizorul are obligatia:
- Sa transfere către utilizator puterea factuala a bunurilor achiziționate după ce Furnizorul sau reprezentantul sau a primit prețul de achiziție al bunului respectiv;
- Sa livreze la timp produsul /produsele comandate;
- Sa acorde toata atentia de care este nevoie pentru indeplinirea sarcinilor ce-I revin;
- Sa admita reclamatiile daca acestea sunt intemeiate si in limita admisa;
- Să garanteze utilizatorilor săi confidențialitatea informațiilor și datelor personale furnizate. Acestea din urmă nu vor fi utilizate, transmise sau aduse la cunoștința unor terțe părți în afara cazurilor și condițiilor stabilite în acești Termeni și condiții generale, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal și a Regulamentului (UE) 2016/679 a Parlamentului European și a Consiliului din 27 Aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (GDPR). Informații suplimentare sunt descrise în secțiunea Informații personale
- Să se asigure că informațiile din Magazinul electronic sunt întotdeauna adevărate și actualizate, dar nu garantează autenticitatea și exhaustivitatea informațiilor;
- Sa asigure conformitatea produselor cu contractul de vânzare, în conformitate cu prevederile ANPC;
- Să ia toate măsurile tehnice și organizatorice de securitate necesare pentru a proteja datele personale administrate de Furnizor, de manipularea, pierderea, distrugerea și accesul persoanelor neautorizate. În conformitate cu Regulamentul (CE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (GDPR).
- INCETAREA CONTRACTULUI DE VANZARE DE PRODUSE
- Art. 14. (1) Acești Termeni și condiții și Acordul _Contractul dintre Utilizator si Furnizorul poate fi reziliat în următoarele cazuri:
- La incetarea activitatii Furnizorului;
- Incetarea administrarii Magazinului Electronic;
- De comun accord intre parti in forma scrisa;
- Unilateral, cu preaviz din partea fiecarei parti in cazul nerespectarii angajamentelor celeilalte parti;
- In cazul ștergerii înregistrării utilizatorului pe site-ul Magazinului Electronic. În acest caz, contractele de achiziție încheiate, dar neîndeplinite, rămân în vigoare și sunt supuse executării;
- In cazul exercitării dreptului de retragere conform art. 55, par. 1 din Legea privind protecția consumatorilor. În acest caz, se reziliaza numai contractul de livrare pentru comanda respective de produse, daca dreptul de retragere din contract ii permite acest lucru pentru categoria respective de bunuri;
- în alte cazuri prevazute de lege;
(2) • La incetarea contractului, Furnizorul ia măsuri pentru a dezactiva profilul utilizatorului și a sterge parola de acces in profil.
- TERMENE DE LIVRARE SI PRETURI
- . 15 (1) Consumatorul are posibilitatea să primească produsele achiziționate de el prin intermediul serviciilor companiei de curierat „euShipments”, cu care Magazinul Electronic cooperează pe teritoriul României. Costul serviciului de curierat este acoperit de Utilizator.
- Prețul de livrare în România
Costul livrării nu este fix, el se calculează automat de sistemul integrat al companiei de curierat „euShipments”.
1. 18 lei taxă transport până la 3 kg
2. Taxa (C.O.D) taxa plata ramburs la courier în valoare de 2.4% din valoarea taxei ramburs sau minim 7 LEI.
Vă rugăm să acordați atenție acestor tarife, deoarece la același preț aveți posibilitatea de a primi mai multe produse! Greutatea fiecarui produs este specificată la fiecare produs în parte, sub denumire produs.
În timpul efectuarii comenzii, prețul apare scris în modulul de livrare, iar poate fi informat despre valoarea exactă a livrării produselor sale înainte de a-și finaliza comenzile.
Produsele din catalogul nostru online sunt cu LIVRARE RAPIDA în decurs de una până la trei zile lucrătoare - în categoriile DELIVERY 72 HOURS și SALES. Toate produsele prezentate în aceste categorii pot fi comandate și livrate în următoarea zi lucrătoare, cu excepția celor care au in descriere marimi ce nu pot fi livrate in 72 de ore. Pentru localitatile care sunt deservite conform unui grafic de lucru de catre compania de curierat „euShipments”, livrarea va fi specificată și făcută conform listei „euShipments”. Comenzile de sâmbătă si duminică sunt procesate luni.
Termenul standard de livrare pentru celelalte produse care nu sunt disponibile include procesarea comenzilor Utilizatorilor, comandarea produselor la furnizorii și producătorii internaționali și livrarea acestora în Republica Bulgaria. Imediat trimitem produsele comandate la adresa specificată de Utilizator. Prin urmare, timpul de livrare poate fi de până la 30 de zile.
(4) Livrarea în străinătate
Magazinul Electronic livreaza si în străinătate, iar țările cărora le trimite produsele pot fi văzute în meniul derulant pentru Adresa de livrare în timpul comenzii. Timpul de livrare după expedierea produsului din biroul nostru este de până la 30 de zile, în funcție de serviciul ales de utilizator. Prețurile pot fi vizibile în timpul comenzii la sectiunea Livrare.
(5) Metode de plată
- Pentru a facilita consumatorii , oferim următoarele opțiuni de plată:
- Cu plata ramburs (la livrare)
Acesta este un serviciu care oferă Utilizatorului un confort și o fiabilitate maximă. Plata produsului comandat are loc la momentul livrării, adică atunci când un curier vizitează un client la o adresă specificată de acesta și preda personal bunurile achiziționate prin Magazinul Electronic. Acest serviciu oferă de asemenea posibilitatea de a primi un document de plată (factură sau chitanță de numerar) atunci când livrează pe loc.
- Plăți online prin PayU sau PayPal cu carduri de debit și de credit.
Procesul de plată:
- Utilizatorul face o comanda in magazinul online;
- Dupa finalizarea comenzii Utilizatorul face o alegere de plata;
- Magazinul Electronic directioneaza clientul spre PayPal, prin procedura de plata conform descrierii de mai jos.
- Dupa accesul reusit al clientului in PayPal cu ID si Parola (optional cu certificate sau semnatura electronica), solicitarea de plata (daca este corect transmisa) se inregistreaza in PayPal sub forma de “plata in asteptare ” catre clientul respectiv, catre Furnizor. In cazul in care Utilizatorul nu reuseste sa acceseza PayPal, „ solicitare de plata” nu se inregistreaza in PayPal.
- datoria sa catre Magazinul Electronic sau poate amâna plata ulterior.
- urmareste statusul tuturor “plati in asteptare datorii ” iar la achitarea obligației sau anularea plății, se transmite comerciantului o notificare.
- La primirea notificarii de la PayPal, Magazinul Electronic va procesa si expedia comanda catre Utilizator.
- !!! La primirea comenzilor din partea Magazinului Electronic nu se ofera obtiunea Deschidere inaintea achitarii (OPEN BEFORE PAYMENT). Daca dupa aceasta Utilizatorul constata ca are o problema cu produsul livrat consultati sectiunea Reclamatii si inlocuire.
XII. GARANȚIE COMERCIALĂ
- Toate ceasurile oferite de noi beneficiază de garanție comercială, oferită de producătorul respectiv. Perioada de garanție depinde de marcă și este după cum urmează:
CASIO – 1 an
EMPORIO ARMANI – 2 ani
GIEWONT – 1 an
G.ROSSI – 1 an
HUGO BOSS – 2 ani
MICHAEL KORS – 2 ani
TOMMY HILFIGER – 2 ani
- Garanția acoperă doar mecanismul ceasului și se referă exclusiv la defectele apărute din cauza unui defect de fabricație. Garanția nu acoperă următoarele elemente:
- baterie,
- sticlă (fisuri sau spargeri),
- daune mecanice și uzura brățării sau curelei,
- desprinderea indicatoarelor sau a cristalelor,
- uzura stratului galvanic,
- daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare, contactul cu praf, umiditate, temperaturi ridicate și alte condiții nefavorabile.
3.Pentru a preveni deteriorarea cauzată de apă, se recomandă strângerea coroanei ceasului înainte de contactul cu apa, dacă aceasta există. Indiferent de clasa de rezistență la apă, este interzisă utilizarea butoanelor și a coroanei în timpul contactului cu apa.
4.În cazul deteriorării ceasului în timpul transportului, reclamația este acceptată doar dacă Clientul întocmește un proces-verbal de daune de transport în prezența curierului.
5.În cazul unei defecțiuni în perioada de garanție și al unei reclamații, Clientul trimite produsul la depozitul nostru pe propria cheltuială, cu excepția cazului în care s-a constatat o daună de transport la primire și aceasta a fost notată în prezența curierului.
6.Pentru a depune o reclamație, Clientul trebuie să contacteze un reprezentant al departamentului "Serviciu Clienți" și să descrie detaliat problema. Ulterior, echipa noastră va contacta distribuitorul pentru a examina reclamația și a stabili dacă aceasta va fi aprobată și produsul va fi reparat în garanție.
7.În cazul unei reclamații aprobate în garanție, se efectuează doar reparația ceasului la furnizorul nostru, fără opțiunea de rambursare a sumei plătite sau înlocuirea produsului cu unul nou.
8.Termenul pentru reparația ceasului în garanție este între 35 și 40 de zile de la data primirii ceasului în service.
9.Indiferent de condițiile de garanție, Clientul are dreptul de a returna produsul achiziționat în termen de 14 zile de la data primirii, conform prevederilor legale.
XIII. ALTE CONDITII
Art. 16. (1) Toate disputele dintre părți sunt soluționate într-un spirit de înțelegere și bunăvoință. În cazul în care nu se ajunge la un acord prin care să se poată satisface părțile în litigiu și în conformitate cu articolul 181 alin. (4) ANPC, puteți utiliza următorul link electronic la KZP www.kzp.bg sau platforma de soluționare online a litigiilor (Platforma SOL) în cadrul Uniunii Europene https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
(2) Părțile declară că, în cazul în care anumite părți ale acestor Termeni și Condiții nu sunt valabile, acest lucru nu va anula acesti Termeni și condiții, iar clauzele individuale nevalabile vor fi considerate înlocuite de regulile obligatorii.
(3) Magazinul Electronic își rezervă dreptul de a modifica și completa acesti Termeni și Condiții Generale în orice moment, iar modificările și amendamentele vor intra în vigoare fără acordul prealabil al Utilizatorilor. Modificarile si completarile intră în vigoare în mod automat de la momentul în care sunt postate pe site-ul magazinului online.