PAȘI PENTRU RETURNAREA PRODUSULUI
1. Pregătiți documentele:
- Completați formularul de retur. Dacă aveți probleme cu imprimarea, scrieți dorința dvs. pe avizul de insotire a marfii.
- Email: [email protected] (În email trebuie să scrieți clar: Numărul comenzii; Numele și Prenumele; telefonul de contact; Denumirea produsului; Cantitatea și Motivul returnării, precum și contul bancar)
- Telefon: 0 31 229 52 38.
2.Verificați starea produsului:
- Produsul trebuie să fie cu aspect comercial NEderanjat.
- Neutilizat, curat, fără mirosuri străine și cu etichete.
- Trebuie să fie ambalat cu grijă și protejat împotriva deteriorării în timpul transportului.
3.Ambalați cu grijă produsul:
Utilizați un ambalaj adecvat pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.
4. Trimiteți coletul:
- Utilizați o firmă de curierat la alegerea dvs., cu excepția Poștei Române. Coletele trimise cu Poșta Română nu sunt acceptate.
- Nu trimiteți colete cu plata la livrare.
- Trimiteți coletul la adresa:
DESTINATAR: IVETSHOP InOut Trade, Oraș
Giurgiu, cod poștal 080569 Strada "Drumul Serei" Nr. 9
Telefon: 0040 791 518 800 /telefonul este doar pentru finalizarea AWB/
5. Așteptați procesarea:
- Procesarea comenzilor returnate durează până la 2 zile lucrătoare de la primirea lor. Coletele primite vineri sunt procesate în prima zi lucrătoare.
- Veți primi un email cu informații după procesare.
RETURNAREA COMENZII
1. Puteți returna produsul în termen de 14 zile de la data primirii conform art.54 și următoarele din Legea privind protecția consumatorilor ANPC.
2. Sunteți responsabil pentru valoarea diminuată, cauzată de testarea produsului, dacă deteriorați aspectul comercial.
3. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost primit.
RECLAMAȚIE
1. Pot fi depuse pentru defecte de fabricație sau produs greșit.
2. Produsele deteriorate în timpul transportului sunt luate în considerare numai cu un raport de reclamație de la curier.
3. În cazurile de reclamație, serviciile de curierat sunt pe cheltuiala vânzătorului conform art.122 și următoarele din ANPC.
4. Este necesar să ne contactați în prealabil și să ne trimiteți fotografii.
- Informații suplimentare!
După ce produsul este acceptat, veți primi un email și sumele vor fi restituite în termen de 14 zile conform art.54 și următoarele din ANPC, dacă ați furnizat un IBAN (cont bancar) corect. Magazinul online IVET.RO nu efectuează schimb de produse. În schimb, la returnarea unui produs, suma se restituie clientului. - Excepții
1.La returnarea și înlocuirea nu sunt supuse nici ciorapi, dresuri, piese mai mici de lenjerie de corp (chiloți, boxeri, sutiene, corsete, top-body), bijuterii, set halat+bikini,cosmetică, costumele de baie (înot) cămășile de noapte , protectorii de încălțăminte și parfumuri nu se returnează.
2. Coleturile deteriorate din cauza ambalajului neadecvat vor fi returnate clientului pe cheltuiala sa.